I LOVE BODYBUILDING!

Nyss hemkommen från passet, riktigt najs pass! Helvete, älskar känslan när man e pumpad!! Ser sjukt najs ut och känns sjukt skönt, älskar att pressa vikter och utveckla min fysik, bodybuilding e verkligen en stor del av mitt liv, det pågår 24h inte endast när man är på gymmet utan kosten hemma, planera, utveckla komma på bättre ider hela tiden för att utvecklas, sova rätt m.m.

Allt skönt folk man träffar som delar samma intresse, ÄLSKAR att träna så sjukt nice! Höll dock på och svimma av i gymmet idag inte bra då jag var helt ensam, men sånt kan hända när man pressar kroppen till det yttersta! Vilket behövs för att bygga massa, kommer aldrig förstå mig folk som går till gymmet och lyfter lätt, pressar sig inte alls och sen klagar de på att de aldrig utvecklas.

Självklart sitter mycket med byggning i just kosten, om du vill bli större ät mer, om du vill få bort fett, ligg på underskott m.m. men en stor del ligger också hur man presterar på gymmet och jag ser allt för många som INTE pressar sig på gymmet, jag vet att de kan pressa sig mycket mer. De skiljer ofta de som har välbyggda fysiker mot smala killar som aldrig växer, den förstnämnda gruppen pressar sig hårdare helt enkelt, självklart sköter de kosten med.

Man kan pressa sig hårdare än va man tror, mycket sitter i hjärnan att tänka "Shit denna vikten e cp tung" tycker jag är ett dåligt tankesätt, att tänka "Fuck idag är jag stark, detta e lätt som fan detta tar jag" hjälper iaf MIG en hel del, mycket sitter i skallen.

Nu blir det en stor jävla portion från Icas salladsbord med massa kräftstjärtar, pasta,sallad, m.m.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback