Ben 9 APRIL

Gryyyyyyyyyyymt jävla pass! Älskar alla nya maskiner som man kan köra på Sats jag ej tidigare kunde använda mig utav, känns som de tar på HELT andra ställen och ger mig en sjukare pump i benen än jag brukar ha, riktigt NICE!

Har stor ångest över att jag inte skötte kosten 100 % vid bulk förut och det sket sig, känns som jag tappat "tid" och kunde varit ännu större ifall jag hade skött det ordentligt. Vikten går sakta men säkert upp nu, vissa dagar slarvar jag med kosten, jävligt svårt och käka så mkt varje dag. Försöker trycka i mig MYCKET kolisar.

Slog även Personbästa idag då jag prövade endast 1 REP max, vilket var 140 KG, riktigt KUL och sjukt motiverande! Känns så sjukt kul när det går riktigt bra med träning!

Tog ett par BILDER, inga på benen vet inte varför hahaha, men tycker jag håller rätt OK form ännu med tanke på att jag bulkar, och här var armar kalla och ingen pump i överkroppen detta var direkt efter benpasset.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback