5 April Arms!

Fick mitt paket från GG idag med nya grejer som kom till användning idag på gymmet! Najs som fan, dåligt käk idag innan gymmet så fick inte riktigt bra tryck men känns som jag blivit jävligt slät av kreatinen som jag bröjat med, de känns som det har börjat kicka in nu rejält, linjer börjar försvinna mer och mer.

Dock slut på Kreatin Monohydrat, men köpte Kre Alkalyn som man tydligen ska kunna köra ON med hela tiden ,och det ska inte binda vätska på samma sätt som Monohydrat vilket jag gillar då jag hatar och vara slät, så får se hur det funkar!

Hände en grej idag på gymmet som va riktigt kul för min del, och fick mig att tänka en del kring Gym och Bodybuilding! Speciellt på att tävla inom en snar framtid ifall allt går som planerat!

Denna videon va en av det första jag såg när jag började med BB, grymt motiverande!

"The reason why I do all that, put my body through all that, is because I love it.."

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback