4 April Rygg

Riktigt nice pass! Fanns många nya maskiner som jag kunde lägga till i mitt ryggpass som gjorde det mycket mer effektivt än när jag tidigare gymmat på mitt gammla gym där det ej fanns vissa maskiner/redskap som jag verkligen kände fattades i min ryggträning.

Så som Latsdrag, brett grepp, en maskin i latsdrag, sen även tyngre hantlar som kommer till användning vid tyngre hantelrodd så är riktigt nöjd över dagens pass!

Avslutade passet med 4 set viktande "vikningar" där man tränar ländryggen med 10kgx15 reps 4 set, hade sån sjuk pump efteråt sjuk najs var tvungen att strecha efter det haha sån jävla pump.

Fick även 4kg protein av en polare idag, riktigt najs, då jag behövde köpa nytt protein, sen kommer min leverans från gymgrossiten imorgon förmodligen! Nya dragremmar,wraps och lite kosttillskott.

Här e random bild från idag!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback