22 April - BRÖST!

Fan va fort tiden går, va ett tag sen jag uppdaterade. Haft massa annat så har ej haft tid, träningen går riktigt bra! Äter som fan, och köttar på på gymmet. Känns som jag lagt på mig en del massa sen jag inlett bulken och har även gått upp en del. Även hört från folk att mina armar ser större ut etc vilket e riktigt kul att höra.

Dock blir formen lidande såklart, linjer m.m. försvinner men det är priset man får betala ifall man vill lägga på sig massa! Har ännu inte bestämmt mig ifall jag ska köra veckan ut för att sen inleda deffen. Trots allt endast 3 veckor kvar tills man reser till Magaluf, kanske inte så kul att komma dit småfet men känns som jag ej lagt på mig spec mkt fett ändå, men e inte precis i beach form heller men men, får se hur det blir med det!

Det togs några bilder från dagens pass!
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback