Arms!

Idag blev det ett armpass triceps,biceps,axlar.

Började att köra biceps växlandes med triceps alltså ingen vila, biceps övning sen triceps osv.. Bra intensivitet i passet. I slutet när jag körde biceps gick det inte att gå hela vägen tog liksom slut i muskeln även fast jag körde med en passare, fanns INGENTING kvar mer att ge helt enkelt.

Dessa resulterade i massa onödigt svingandes och andra muskelgrupper kopplades in så valde att det var nog med övningar för biceps efter det.

Blev ca 4 övningar med 3 set på varje för biceps
Likadant me triceps.

Dropset på både biceps samt triceps.

Känns som storleken på armarna är sjukt bra med tanke på att jag deffar och skalar av mig rätt mkt, undrar vilket mått jag kan komma upp till när jag bulkat till ca 90kg~

Grymt pass i övrigt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback