2 September Vilodag

Har kört rätt intensivt senaste veckan, så bestämde mig för att köra 2 vilodagar idag.

Laddar på med lite mer fett idag än normalt, och väljer att minska på kolhydraterna. Imorgon kommer jag minska på fettet och höja på kolhydraterna då jag vill få energy samt tryck till gym passet.

Har börjat köra lite annorlunda träningspass än normalt senaste tiden. Har tidigare kört ungefär samma övningar varje pass och det har väl funkat bra ändå, men nu känner jag att det är dags att variera och pröva nya sätt för att "chocka" musklerna så det är tvungen att anpassa sig.

Detta gör jag med hjälp av bla, dropsets,trisets,supersets m.m.

Sjukt sugen tills nästa pass, man mår verkligen som en kung efter varje gympass som slitit och gjort sitt bästa på!

Blir nog nya formbilder imorgon med!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback