I got a new baby!



Min nya baby! Fyfan va jag gillar den här produkten. Körde VIP-X-EXTREME innan som jag tyckte om med, men denna e fan värre sjukt bra PWO enligt mig. Hade sån grym pump under hela passet sjukt bra fokus och energi kunde köra igenom hela passet intensivt utan och känna mig det minsta trött kändes som jag kunde lyfta ett hus, ökade vikter som fan.

Smak 5/5 Lemon Lime smakade så sjukt bra, har inte prövat andra smaken ännu.

Pump 4/5 Hade pump hela passet inget att klaga på, kanske lite mer ådror kunde sticka fram vore kul men armen va som en ballong så är riktigt nöjd.

Fokus 5/5 Inga konstigheter här, klar fokus kändes som vikterna flög bara ökade som sagt i de flesta övningarna kändes som vikterna va lättare än tidigare.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback