20 Mars

Vilodag idag igår så körde jag rygg, körde lite marklyft vilket jag nästan aldrig brukar göra. Ska fundera om jag ska börja lägga in marklyft i mina rygg pass eller inte i fortsättningen.

Detta va huvudmålet igår:



Väger nu ungefär 90 kg och bulken börjar närma sig sitt slut. Inför denna deff ska jag även väga maten och räkna kcal,p,f,k alltså kolhydraterna,fetterna,proteinerna samt kalorierna. Anledningen till att jag gör detta e för att jag vill vara säker på att jag får i mig tillräckligt med kalorier så jag inte ligger på överskott när jag ska ligga på underskott. Förra deffen räknade jag inte något och det gick ändå bra men tror att man får ut bäst resultat igenom att räkna kalorierna, får se hur det går.

Imorgon blir det Bröst/Triceps.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback