YEEAAH BUDDY!

Yeeeeeah buddy! Sjuuuuuuukt grymt pass! Även personbästa i bänk som jag inte trodde jag klarade av ens.

Har tidigare kört på väldigt lätta vikter när jag kört bröst pga axelskada som har förhindrat mig till att pressa lite tyngre vikter, men idag finns jag knappt ont alls i axeln och allt flöt på riktigt grymt.

Känns som axeln är på bättring nu, så jag höjde från 66kg till 86kg då 66kg kände väldigt lätt såhär såg det ut:

66kgx15
86kgx6
101kgx1 PB

Tog alltså PB i bänkpress vilket är jävligt kul, nedåtlutad bänkpress var det i smith maskin men har tidigare inte kört på dessa vikter.

Passet var intensivt med bra tempo och grym kontakt under hela passet!

Innan:

3 skopor Jacked XX
EAA XX 1 skopa

Efter pass

EAA XX
Protein Bar

Nu blir det chicken med ris.

Det går bra nu! Vikten ligger på ca 86kg.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback