Legs!

"Come on what are you doing, you come into the gym you gotta train, you gotta WIN"

yeeh, vissa dagar kan man känna sig rätt trött och sliten, bestämmer man sig för att träna på såna dagar ska man fan slita så fort man kommer in till gymmet annars kan man lika gärna stanna hemma och slappa.

Har alltid som mål att slita på gymmet om jag bestämmer mig för att gymma även fast jag känner mig rätt trött vissa dagar, så fort jag går in i gymmet brukar det släppa.

Bra sätt att bli mer pigg i mitt fall är bodybuilding motivations videos, samt PWO innan gymmet för att bli mer alert.

Idag är det BEN som ska köras, förmodligen blir det lite magträning med. Time to hit it! Senaste bröst passet:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback