HEEEEELVETE!

Fyfan säger jag bara, finns så mkt sätt o pusha sig när det kommer till träning så det är SJUKT. Körde mer på kontakt idag, dropsets m.m. spände benen mellan setet fyfan vilken skillnad.

Känner inte alls samma kontakt vid tunga knäböj i smithen som när jag kör såhär.

Körde benspark 4set med samma vikt och tvingade mig att klara 10 reps varje gång med lite vila mellan seten ca 15-20 sek och spänna benen, fyfan vad det kändes va inte alls kul. Det positiva e att man blir starkare till nästa gång men man mådde som man förtjäna efter passet!

Förstår mig ej på folk som kör såna här pass sen GÅR hem, dafuq?

Grymt PASS!!! Älskar såna här dagarna när man gör riktigt bra ifrån sig på gymmet, ju mer man lider på gymmet desto bättre mår man efter.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback