Cut cut cut!

Gryyyyyyyyyyyyymt bröst pass! Inte haft ett sånt bra bröst pass på länge fan. Förmodligen de bästa bröst passet jag haft, ENORM kontakt me muskeln körde slut den totalt och det kändes så sjuuuukt bra.

Samt triceps, sjuuuukt bra kontakt körde triceps med smalt grepp som jag egentligen inte kunnat köra tidigare pga axelskada men prövade den idag och det fungerade hyffsat bra. Samma här med triceps hade sån sjuk kontakt kände verkligen muskeln när den spändes rejält älskar den känslan.

Grym pump dessutom igenom hela passet! Så skönt att vara tillbaka i gymmet och börjar bli riktigt sugen på deffa ner mig då mer och mer linjer syns vilket faktiskt är jävligt motiverande, aldrig varit riktigt deffad och undrar vilken vikt jag behöver gå ner på för att se riktigt ripped ut vore kul att se.

Tog ett par bilder som jag kanske kommer att ladda upp vid senare tillfälle! Nu blir det 800g kyckling med ca 100g ris.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback