Träning - Lördag

Det blir Bröst,Axlar samt Triceps ser fram emot det!


Sitter och läser om olika typer av dieter finns så många vissa bättre än andra. Men man vet inte riktigt om alla dieter håller vad de lovar, av många dieter så tappar man ofta styrka samt en del muskelmassa beroende på hur bra/dåligt du sköter din kost. Finns vissa dieter som sägs vara bättre än andra på just dessa områden men väldigt svårt och avgöra när man inte prövat på alla själv.

Själv tycker jag att tex kolhydrater ger mig energi på gymmet, har prövat köra på tom mage med endast BCAA innan träningen och har inte känt mig lika pigg som när jag intar kolhydrater innan. Medans andra tycker de fungerar perfekt att träna på tom mage.

Använder mig just nu av periodisk fasta alltså 16 timmar inge mat alls sen ett ätmönster på 8 timmar där du intar hela ditt kaloriintag för dagen mitt är alltså 2320 kalorier som jag bör få i mig under 8 timmar.

Brukar köra frukosten med rätt mkt kolhydrater, sen träna och efter det äta ett stort mål som jag nästan får i mig resterande kalorier utav.

Exempel på ett mål efter träning kan se ut såhär:

500g kycklingbröstfile
200g broccoli
150-200g ris

Ser ut ungefär såhär väldigt enkelt att tillaga, brukar köra med någon chilisås till också.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback