Bröst/Triceps/Axlar 2 April

Har precis intagit mina tabletter och ätit klart, ska smälta maten lite gran sen ta 2 BCAA kapslar och 2 skopor Vip-x-extreme. För er som undrar vilka kosttillskott jag använder mig utav är det dessa:

Omega 3
BCAA
D vitamin
Multi-Vitamin
Kreatin
VIP-x-extreme

Dessa är de kosttillskott jag använder mig utav.

Jag hade tänkt och börja redovisa hur mina pass ser ut vilken vikt samt reps jag kör på, så jag kan börja höja vikterna successivt och använda bloggen som en journal. Om man inte vet vad för slags övning jag skriver ner kan man pröva att googla på övningen eller helt enkelt fråga hur övningen ser ut.

1 Nivå motsvar ca 4,5kg om jag förstått det rätt, frågade på gymmet de visste inte riktigt med de flesta säger att de e ca 4,5 kg.

Såhär såg Rygg/Biceps passet ut igår.

Rodd smalt grepp
Nivå5x20 - 22.5kg
Nivå8x12 - 36kg
Nivå10x10 - 45kg
Nivå12x10 - 54kg

Latsdrag i maskin
49,5kgx12
67,5kgx12
85,5x8

Dropset på Latsdrag som avslutning på den maskinen.
94,5kgx8
Sänk vikten med ca 30 % och gör så många jag kan
Sänk vikten igen med ca 30 % och gör så många jag kan.

Reverse T-bar Row (Börja så tungt du kan och sänk efter varje set)
80kgx6
65kgx9
50kgx12

Hammercurls i kabel maskin med rep
Nivå8x12 - 36 kg
Nivå9x11 - 40,5kg
Nivå10x8 - 45 kg

En arm Koncentrerade Biceps Curls i kabel
Nivå4x14 - 18 kg
Nivå5x10 - 22.5kg
Nivå6x7 - 27kg

Såhär såg passet ut ungefär, färre set än jag normalt kör, då jag körde jävligt intensivt.

Här är en bild på ryggen lite dåligt flex med armarna dock.






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback