Laddar upp!

Sitter och laddar upp inför dagens pass med Mannagryn och Kvarg, ca 300 g kvarg och 250 g managrynsgröt. Idag skulle jag egentligen kört rygg men eftersom jag var så taggad på ben igår och körde det så hoppar jag över rygg idag eftersom jag har träningsverk i bena.

Idag blir det att köra Biceps/Triceps och hoppas på en så sjuk pump som möjligt kanske har möjlighet att ta en bild också så ni får se!

P.S Som jag tidigare nämt så fokuserar jag väldigt mycket på ben just nu och ska försöka köra 2 ben pass i veckan då jag vill få ännu större ben. Hoppas på att få riktigt bra ben med synliga linjer efter avslutad deff till sommaren 2012. Något i den här stilen.

Ja, det är Zyzz på bilden för er som vet vem har var.




Mvh.

Kommentarer
Anna

Det heter mannagryn inte managryn.



2011-09-01 @ 17:01:26
Rickard

Fixat! Tackar.



Blogg: http://gald.blogg.se/
2011-09-01 @ 19:23:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback