Träningspass

Körde jogging ca 30 min, sedan körde jag även underarmar samt trapezius då jag inte tränat dessa muskelgrupper under veckan. Visst tränar man underarmar iaf men använder dragremmar vid tynge lyft och vill inte hamna efter i underarmar därför tränar jag dem även seperat. Tycker dessutom det är väldigt snyggt med grova underarmar.


Under passet: BCAA

Efter passet:
Serious Mass 1250 kalorier 50 g protein

900g kyckling samt 100-200g broccoli

Försöker få i mig så mycket mat som möjligt för att jag bulkar, men det betyder inte att jag kommer att smacka i mig massa dålig mat utan jag håller mig till bra mat och lägger till lite mer av maten samt äter mer pasta osv för att ligga på kaloriöverskott på ca 500-800 kcal.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback