Dagens pass

Vaknade lite sent idag, vaknade runt 13.00 och gymet stängde 14.30 så jag rusade upp och drog i mig BCAA samt PWO och drog till gymet på tom mage och körde rygg. Hade ingen penna idag så kan inte redovisa alla vikter. Men såhär såg dagens pass ut.

Uppvärmning ca 5 min, snurra på armarna, strecha vingar baksida axlar, samt röra på mig så jag blev varm i kroppen.

Latsdrag i maskin

Lätt vikt uppvärmning ca 15-20reps
X - 10 reps
X - 10 reps
X - 8 reps

Smalt Grepp Latsdrag

X - 10 reps
X - 10 reps
X - 8 reps

Stångrodd

47 kg - 10 reps
47 kg - 10 reps
47 kg - 10 reps

Sittande Rodd


X - 10 reps
X - 8 reps
X - 6 reps

Enarms Rodd i maskin

X - 10 reps
X - 8 reps
X - 8 reps
X - 6 reps

Blev ett rätt relativt, lugnt pass idag eftersom det var ont om tid samt att jag känt smärta i ryggen på senaste så körde väldigt lugnt och strikt idag på låga vikter men det gick bättre än förväntat fick inte alls ont i ryggen. Valde att skippa marklyft idag med.

Får återkomma med vikter eftersom jag inte är riktigt säker så låter jag det vara tills nu.

P.S Om ni undrar hur man ska utföra dessa övningar eller hur det ser ut kan ni gå in på: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31071 så klickar ni på de övningar ni undrar över så kommer det att dyka upp antigen video elr bild på utförande av övningarna.

Mvh





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback